top of page

10 Years Anniversary Catwalk! Η Zeus+Δione γιόρτασε 10 χρόνια με ένα εντυπωσιακό catwalk show

H Zeus+Δione γιόρτασε 10 χρόνια με ένα εντυπωσιακό catwalk show Σε ένα εμβληματικό σκηνικό, στην προβλήτα ΣΙΛΟ της Ηετιώνειας Ακτής του Πειραιά, με φόντο το ιστορικό μνημείο της ναυτιλίας “Hellas Liberty”, πραγματοποιήθηκε το επετειακό catwalk για τα 10 χρόνια της ZEUS+ΔIONE.



Οι 300 θεατές, από κάθε γωνιά της γης, είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά τη συλλογή Resort ‘24, που υμνεί τη δεξιοτεχνία των Ελλήνων τεχνιτών και επιβεβαιώνει τη χειροτεχνία ως αναπόσπαστο κομμάτι της ταυτότητας του brand. Σε ένα διάδρομο στρωμένο με φύλλα χαλκού, μοντέλα περπάτησαν φορώντας τις δημιουργίες του καλλιτεχνικού διευθυντή της ZEUS+ΔIONE, Marios Schwab, οι οποίες αποκάλυψαν τις ιστορίες των ανθρώπων πίσω από αυτές. Από τις καταδύσεις των Καλύμνιων σφουγγαράδων, μέχρι τα επιδέξια χέρια των ραφτών του Συρράκου, ο Marios Schwab χαρτογράφησε το ποικίλο μωσαϊκό των επαγγελμάτων που διαμόρφωσαν την Ελλάδα, συνδέοντας τη σπουδαία κληρονομιά των Ελλήνων χειροτεχνών με το πνεύμα της σύγχρονης εποχής. Σε αυτή την καταπληκτική, περιπετειώδη διαδρομή της ZEUS+ΔIONE που έχει τη δημιουργική της βάση στην Αθήνα, επέλεξε ο Marios Schwab να συνεργαστεί με φημισμένους αθηναϊκούς κατασκευαστές χειροποίητων κοστουμιών, όπως ο Οίκος Χριστάκης και το εργαστήριο Bespoke Athens. Το ανάγλυφο “Σπαθωτό” βαμβακομέταξο, το σχέδιο - έμβλημα του brand, που κατασκευάζεται στο Σουφλί, αποκλειστικά για τη ZEUS+ΔIONE από τη Silk Line Μουχταρίδης ΑΕ, διαμορφώθηκε σε κλασικές διαχρονικές σιλουέτες. Ο χαλκός, το χαρακτηριστικό μέταλλο της ελληνικής τεχνουργίας, που χρησιμοποιήθηκε στη συλλογή τόσο ως διακοσμητικό στοιχείο όσο και ως απόχρωση, κυριάρχησε και στο catwalk μεταφέροντας τον παλμό των χαλκουργείων του Πειραιά και της Βόρειας Ελλάδας. Το φούξια, το μπλε του Yves Klein, ο κλασικός συνδυασμός λευκού-μαύρου, το χακί με χρυσό νήμα και οι ασημί μεταλλικοί τόνοι διαμορφώνουν την χρωματική παλέτα, ενώ οι αποχρώσεις της πατίνας, καθρεφτίζουν τη μεταμόρφωση του χαλκού κατά το ταξίδι της οξείδωσης. Η Ελλάδα των δεκαετιών του 1930, 1940 και 1950, πρωταγωνίστησε στην ανδρική συλλογή, που για πρώτη φορά παρουσίασε η ZEUS+ΔIONE. Από τους στίχους του Ρίτσου και του Ελύτη και τον αυθεντικό αυθορμητισμό του ρεμπέτικου, μέχρι τους σημαντικότερους εκπροσώπους του αρχιτεκτονικού μοντερνισμού, όπως ο Πικιώνης και ο Κωνσταντινίδης, η συλλογή ήταν μια αναδρομή σε μια περίοδο που διαμόρφωσε τη σύγχρονη Ελλάδα Για τη γυναικεία συλλογή, ο Schwab ανατρέχει στην αινιγματική μαυροφορεμένη φιγούρα της ελληνικής επαρχίας. Τη γυναίκα με τα ανομολόγητα μυστικά, που γίνεται ξανά κορίτσι και περιπλανιέται στα σοκάκια της Ύδρας σαν τη “Μαρίνα”, που υποδύεται η Έλλη Λαμπέτη στην ταινία του Κακογιάννη “Κορίτσι με τα Μαύρα”, ή στην Κρήτη όπως η όμορφη χήρα την οποία υποδύεται η Ειρήνη Παππά στην ταινία “Ζορμπάς”. H σχεδιαστική προσέγγιση της συλλογής διευρύνθηκε με διακοσμητικά χειροτεχνήματα και αποδομημένους συμβολισμούς. Άψογα ραμμένα παντελόνια, γυρισμένα μανίκια για πρακτικούς λόγους, ολόσωμες φόρμες και κλασικό tailoring μοτίφ με λεπτή ρίγα, ήταν στοιχεία που έγιναν η απτή απεικόνιση του κάθε μίκρο-τεχνίτη, ενώ λευκά μαντώ και πανωφόρια ήταν μια ωδή στους θρυλικούς υπαίθριους φωτογράφους και τους χαρακτηριστικούς μπαρμπέρηδες. Αντίστοιχα και το ναυτικό κασκέτο του Μυκονιάτη ψαρά ή το λευκό capri παντελόνι των Σπετσών. Τεχνικά υφάσματα από νεοπρένιο με αναφορές στις στολές των δυτών, μεταμορφώθηκαν με απρόσμενες πτυχώσεις σε βραδινά φορέματα. Στο πλαίσιο της συνεργασίας με το Design House MINAS by Prometheus, ασημένια κουμπιά και μεταλλικές λεπτομέρειες που θυμίζουν βαρίδια ψαρέματος, αγκάλιασαν σαν harnessing το σώμα, ενώ τα ιδιότυπα κεντήματα του Αριστείδη Τζονευράκη από το Άργος, διακόσμησαν τα ντεκολτέ. Τα υποδήματα -σανδάλια και μπότες- δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με τα Ancient Greek Sandals. Για το styling των catwalk looks ο Marios Schwab συνεργάστηκε με την Katy England. Το performance direction και τη χορογραφία ανέλαβε η Lynsey Peisinger, τον φωτισμό του χώρου η Ελευθερία Ντεκώ, τον ηχητικό σχεδιασμό και τη μουσική του show ανέλαβε ο Σταύρος Γασπαράτος, ενώ το σχέδιο των καθισμάτων είναι της Λήδας Αθανασοπούλου (LEDA A). Για τη διακόσμηση του χώρου ο Marios Schwab συνεργάστηκε με το Γιάννη Βογδάνη, δημιουργώντας χάλκινα δοχεία αποκλειστικά για τη ZEUS+ΔIONE, ενώ τα φύλλα χαλκού με τα οποία επενδύθηκε ο διάδρομος του catwalk ήταν μια παροχή της ΧΑΛΚΟΡ. Platinum χορηγός του επετειακού catwalk ήταν η Viva Wallet, κορυφαία Ευρωπαϊκή cloud-based neobank. H ZEUS+ΔIONE αξιοποιεί την προηγμένη τεχνολογική πλατφόρμα omnichannel πληρωμών της Viva Wallet, όπως Smart Checkout payment gateway, και το πρωτοποριακό Viva Terminal App που μετατρέπει κάθε smart Αndroid συσκευή σε τερματικό, προσφέροντας μία απρόσκοπτη, ασφαλή και ολοκληρωμένη online και offline εμπειρία πληρωμών στους πελάτες της. Gold χορηγοί ήταν οι εταιρείες Protergia, ο μεγαλύτερος ανεξάρτητος παρόχος ηλεκτρικής ενέργειας & φυσικού αερίου στην Ελλάδα, και AEGEAN, η μεγαλύτερη ελληνική Αεροπορική εταιρεία της χώρας και μέλος της Star Alliance, που προσφέρει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, τόσο σε ανθρώπινο όσο και σε υλικό επίπεδο, σε πτήσεις μικρών και μεσαίων αποστάσεων. Οι Silver χορηγοί της βραδιάς ήταν: Η NEO TEXTILE, μια πρωτοπόρος εταιρεία στην ανακύκλωση κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων και μέλος της Polygreen, του μεγαλύτερου ομίλου κυκλικής οικονομίας στην Ελλάδα. Η super premium Belvedere Vodka γιόρτασε τα 10 χρόνια ZEUS+ΔIONE προσφέροντας signature cocktails τα οποία απόλαυσαν οι καλεσμένοι στο after party που ακολούθησε το catwalk show. H Belvedere εμπνεύστηκε από την ελληνική παράδοση, τη δωρικότητα και την ανεπιτήδευτη απλότητα που χαρακτηρίζει το brand ZEUS+ΔIONE και δημιούργησε τρία ευφάνταστα cocktails που απογείωσαν την εμπειρία της βραδιάς. To hair styling των μοντέλων επιμελήθηκε ο Jose Quijano χρησιμοποιώντας προϊόντα μαλλιών L’Oréal Professionnel, της κορυφαίας επαγγελματικής μάρκας στον κόσμο. Η έμπειρη ομάδα των #L’OREALPRO artists μαζί του, δημιούργησαν μοναδικά looks που ανέδειξαν το σχεδιαστικό όραμα της συλλογής. Το make up έγινε υπό την επιμέλεια της Αθηνάς Καρακίτσου με προϊόντα της Lancôme, της κορυφαίας μάρκας ομορφιάς που αντιπροσωπεύει την πιο όμορφη μορφή θηλυκότητας. Μια θηλυκότητα που είναι ολοκληρωμένη, ηθική και ευφυής. Την παραγωγή του show και του event επιμελήθηκε η YARD. Γραφείο Τύπου: OPUS Integrated Communication CATWALK SPONSORED BY: VIVA WALLET, protergia, AEGEAN, NEOTEXTILE, BELVEDERE VODKA, L'OREAL PROFESSIONEL, LANCOME

bottom of page